Zmieniamy się dla Ciebie !

 

 
zmieniamy się dla Ciebie

Zmieniamy się w trosce o bezpieczeństwo i potrzeby naszych klientów. W dniach 30.05.2025 r. - 01.06.2025 r. w Banku Spółdzielczym w Głownie będzie miała miejsce migracja danych do nowego systemu transakcyjnego oraz nowego systemu bankowości elektronicznej. Od 02.06.2025 r. skorzystasz z nowej wersji bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES.

W dniach od 30.05.2025 r. od godz. 17:00 do 02.06.2025 r. do godz. 10:00 zablokowany będzie dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych. Przelewy złożone w dotychczasowym systemie z datą przyszłą oraz zlecenia stałe zostaną automatycznie przeniesione do nowego systemu bankowości internetowej. W okresie migracji nastąpi przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej oraz usług BLIK. Karty płatnicze będą funkcjonowały w trybie offline, co oznacza, że transakcje kartami będzie można realizować do wysokości salda na rachunku wg stanu na dzień 30.05.2025 r.

Funkcje nowej bankowości internetowej

W bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi. Zaloguj się i:

  • rób przelewy – zwykłe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET w godz. od 8.00. do 15.00.)
  • zarządzaj kartami
  • ustawiaj zlecenia stałe
  • zakładaj lokaty
  • sprawdzaj informacje o swoich kredytach
  • odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu
Funkcje bankowości

Logowanie do nowego systemu

Do SGB24/SGB24 BIZNES zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku - www.bs-glowno.pl, przez wybranie przycisku logowanie do SGB24/SGB24 BIZNES, który znajduje się w prawym górnym rogu. Możesz też od razu przejść do strony logowania: sgb24.pl

Twoje dane do pierwszego logowania zmienią się – przed dotychczasowy login należy wpisać przedrostek GL, czyli twój nowy identyfikator to: GLLOGIN bez spacji (LOGIN = stary login).

Logowanie

Sposób logowania

Po wprowadzeniu loginu poczekaj na wiadomość SMS z nowym jednorazowym hasłem do logowania (NIE WPISUJ STAREGO HASŁA). Po zalogowaniu się aplikacja poprosi Cię o wprowadzenie nowego, ustalonego przez Ciebie hasła, którym będziesz logować się do bankowości internetowej.

Hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery). Małe i duże litery są rozróżniane przez system. Nie należy stosować polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź), zalecane jest stosowanie znaków specjalnych tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &, *, !. Zalecana jest częsta zmiana hasła, np. raz w miesiącu.

Po wprowadzeniu swojego nowego hasła otrzymasz SMS z kodem, którym zaakceptujesz to hasło.

Ustawianie hasła

Aplikacja SGB Mobile

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie lub tablecie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24/SGB24 BIZNES dezaktywuj aplikację (uruchom aplikację, wybierz Profil → Ustawienia logowania → Zaufane urządzenia → Dezaktywuj), następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.

SGB Mobile

Wsparcie i pomoc

Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy:

  • dostępni w placówce Banku Spółdzielczego w Głownie w godzinach pracy placówki,
  • przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora),
  • także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl
Wsparcie i pomoc

Materiały do pobrania

Zapraszamy do pobrania i zapoznania się z przygotowanymi materiałami:

Materiały do pobrania